Garantia produselor

Cu exceptia produselor resigilate, produsele cumparate prin intermediul MALVI.RO sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie conform prevederilor legale si politicilor producatorilor. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile.

Garantia se acorda pentru 24 de luni de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

Daca in momentul receptiei vei constata lipsa certificatului de garantie al produsului, acesta poate fi solicitat pe adresa de email office@malvi.ro.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta dar si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI Sc.IndraWorld.Srl, insotite factura emisa la cumparare sau de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor si Certificatul de garantie original.

In cazul persoanelor fizice sau a grupurilor de persoane fizice constituite in asociatii cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre VANZATOR doar daca CUMPARATORUL va utiliza serviciul de transport-curierat alaturi de care desfasuram un contract de colaborare.

In cazul persoanelor juridice cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre Cumparator urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului.

In cazul in care solicitarea garantiei este nejustificata, produsul nu a fost utilizat corespunzator sau daca nu a fost insotit de documentele necesare CUMPARATORUL va suporta contravaloarea expeditiilor respectiv 25 Ron (TVA inclus) pe expeditie.

In cazul in care vanzatorul constata ca sunt probleme cu integritatea sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare CLIENTUL va suporta toate costurile implicate in receptia-expedierea produsului.

Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA SCRISA, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Ulterior, dupa acest anunt scris INDRAWORLD, in functie de produs sau de defect va comunica adresa partenerului unde se va face expedierea dar si societatea de curierat agreata.

Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Termenul maxim de solutionare a solicitarii garantiei este de 15 zile pentru persoanele fizice sau grupuri de persoane fizice constituite in asociatii si 30-45 de zile pentru persoanele juridice.