Intrebari frecvente

1.Cum comand produse de pe site?

Pentru a comanda produsele existente pe magazinul online malvi.ro aveti doua posibilitati. Prima posibilitate este aceea de a comanda direct de pe site, iar ce-a de a adoua posibilitate este de a comanda produsele existente prin expedierea unui e-mail.

2. Cum comand direct pe de site?
Pentru a comanda direct de pe site este necesar sa va creati un cont de utilizator cu datele personale ale dumneavoastra. Dupa ce v-ati creat contul trebuie sa va autentificati cu datele noului cont creat, anume, adresa de e-mail si parola contului creat. Dupa ce v-ati autentificat pe site faceti urmatorii pasi principali:

Pasul 1: Adaugati produsele dorite in cos
Pentru a adauga produsele dorite in cos, trebuie sa intrati pe pagina produsului dorit si sa apasati pe butonul „Cumpara”, astfel, dupa apasarea butonului, produsul dorit se afla in cosul virtual de cumparaturi. Acum vi se va dechide o noua pagina, unde veti vedea cosul provizoriu. Aveti posibilitatea aici de a continua cumparaturile apasand butonul „Continua cumparaturile” sau de a ajunge pe pagina finalizarii comenzii apasand butonul „Pasul urmator”.

Pasul 2: Finalizarea comenzii
Pentru a finaliza comanda este necesar sa fiti intrat in contul dumneavoastra pentru ca in momentul in care apasati pe butonul „Pasul urmator”, datele dumneavoastra sa fie selectate automat. Tot ceea ce trebuie sa mai faceti este sa selectati statutul juridic: persoana fizica, persoana juridica, persoana fizica autorizata sau ONG. Pasul urmator este sa va alegeti modalitatea de plata, iar pentru a incheia comanda si pentru a va putea fi trimis produsul acasa, apasati butonul „Trimite”.

3. Cum imi creez contul?
Crearea contului nu este o operatiune foarte grea, doar ca trebuie sa completati anumite campuri cu date extrem de importante atat pentru dumneavoastra ca si client, cat si pentru noi ca magazin online pentru a va putea livra in siguranta produsele comandate.
E important sa completati toate spatiile marcate cu steluta rosie, iar aceste date sa fie valide si reale pentru ca in momentul in care ati realizat o comanda sa puteti primi pe adresa de e-mail toate datele necesare livrarii comenzii. In plus, numarul de telefon este necesar pentru ca firma de curierat rapid sa va poata contacta in vederea inmanarii produselor comandate.

4. Cum comand prin e-mail?
Pentru a comanda prin e-mail este necesar sa trimiteti un e-mail pe adresa comenzi@malvi.ro. Mailul trimis trebuie sa contina datele de identitate ale dumneavoastra, precum si informatii privind adresa unde doriti sa fie livrate produsele, cat si informatii despre produsul dorit. Va recomandam sa ne trimiteti si linkul spre pagina produsului de pe site pentru a fi sigur ca va vom livra produsele dorite.
Dupa trimiterea mailului, reprezentantii magazinului vor prelua comanda dumneavoastra, pentru a fi siguri ca va vom trimite produsul dorit.

5. Informatiile contului sunt confidentiale?
Pentru a putea face comenzi pe malvi.ro sunt necesare oferirea datelor personale ale dumneavoastra, precum nume, adresa de domiciliu si adresa de e-mail. Toate aceste date vor fi confidentiale, SC INDRAWORLD SRL, in calitate de proprietar al acestui site, are obligatia legala de a oferi siguranta deplina datelor dumneavoastra si obligatia de a le folosi doar in scopul livrarii produselor comandate.
SC INDRAWORLD SRL are obligatia de a respecta caracterul privat, cat si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal. Datele personale vor putea fi utilizate doar pentru indeplinirea urmatoarelor scopuri: realizarea de rapoarte si analize, realizarea de informari in scopuri proprii, precum si pentru publicarea, promovarea si ofertarea produselor, brandurilor si a serviciilor oferite de catre SC INDRAWORLD SRL catre dumneavoatra.
Pentru a citi toate informatiile privind securitatea datelor dumneavoastra, precum si posibilitatea utilizarii acestora de catre malvi.ro, accesati pagina cu reguli de confidentialitate a datelor.

6. Cum aflu stocul disponibil pentru un produs?
Pentru a afla daca un produs este sau nu in stoc trebuie sa accesati pagina de prezentare al produsului, iar in dreapta imaginii de prezentare a produsului se gaseste indicat starea stocului in momentul respectiv.
Afisarea stocului pentru un produs se va face in felul urmator: in stoc, stoc limitat si nu este in stoc.

7. Cum platesc produsul achizitionat?
Pentru a plati produsul achizitionat aveti doua posibilitati, si anume, plata ramburs si plata cu ordin de plata.
Daca ati ales sistemul de plata ramburs, atunci produsul achizitionat se va plati in momentul livrarii de catre firma de curierat rapid. Pentru plata ramburs se va percepe un comision in valoare de 6.5 lei cu TVA inclus.
Daca ati ales sa faceti plata prin ordin de plata, produsul achizitionat se va plati dupa finalizarea comenzii de catre dumneavoatra. Pentru a efectua plata prin ordin de plata, un reprezentant al SC INDRAWORLD SRL se va ocupa personal pentru ca dumneavoastra sa intrati in posesia documentelor necesare pentru a efectua plata, precum factura proforma, dar vi se va confirma si plata produsului. Dupa confirmarea platii, produsul comandat va va fi livrat in cel mai scurt timp posibil. De retinut faptul ca pentru confirmarea platii trebuie sa asteptati intre 24 si 48 ore.
Datele si contul in care puteti face plata sunt:
Contul: RO82 MILB 0000 0000 0352 9151 - Lei
Banca: Millennium Bank Constanta
Numele societatii: Sc. Indraworld. Srl
CUI: 29871495
Nr. Registrul Comertului: J13/455/2012
Adresa:Localitatea Valu lui Traian, Judetul Constanta,

8. In cat timp imi sunt livrate produsele?
Produsele comandate vor fi livrate catre dumneavoastra in termen de 24-72 de ore pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 15:00 in zilele lucratoare.

9. Cat costa livrarea produselor?
Livrarea produselor are o taxa de transport de doar 9.9 lei cu TVA inclus. Tariful mentionat este unul standard si se aplica acelor clienti care se afla in localitatile din reteaua firmei de curierat rapid Urgent Curier. Pentru clientii care sunt in localitatile din afara retelei firmei de curierat se va mai adauga o taxa de 1,25 lei pentru fiecare kilometru suplimetar ce se masoara de la cel mai apropiat punct Urgent Curier pana in localitatea dumneavoastra.

10. Care este garantia produselor?
Produsele comercializate de catre malvi.ro se acorda o garantie pentru un an calendaristic. Scurgerea datei garantiei intra in vigoare de la data achizitionarii produslui. Totusi, anumite produse comercializate au o durata a garantiei diferita. Durata garantiei este disponibila pe pagina fiecarui produs expus spre comercializare.
Produle care vor fi schimbate sau returnate in perioada de garantie se vor trimite catre una din locatiile SC INDRAWORLD SRL. Produsele care se doresc a fi schimbate sau returnate trebuie sa fie insotite obligatoriu de catre factura emisa in momentul achizitionarii produsului sau o copie dupa aceasta factura care sa ateste achizitionarea produsului de pe malvi.ro, cat si prezentarea Certificatului de garantie a produsului in original.
Cheltuielile de transport catre o locatie a SC INDRAWORLD SRL pentru produsul ce se doreste a fi schimbat vor fi suportate de catre client, in timp ce SC INDRAWORLD SRL isi ia obligatia de a suporta cheltuielile cu livrarea produsului inapoi la client.
Daca se constata ca integritatea sigiliilor a fost afectata, precum si modul de a manevra produsul nu este corespunzator, atunci clientul va trebui sa suporte toate costurile ce implica receptia si expedierea produsului.
Pentru a citi toate detaliile despre garantia produselor, accesati pagina Garantia produselor.

11. Ce documente se ofera pentru produsele achizitionate
SC INDRAWORLD SRL va emite catre persoana care a achizitionat un produs sau mai multe o factura pentru bunurile livrate. Aceasta factura se va pastra pentru a se putea dovedi ca produsul a fost achizitionat de pe malvi.ro in momentul in care se cere repararea sau schimbarea produsului in perioada garantiei.

12. Pot returna produsele livrate?
Da, se pot returna produsele livrate in termen de maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii produsului. Pentru ca returnarea sa fie posibila, aveti obligatia de a mentiona in scris catre malvi.ro faptul ca doriti sa renuntati produsul achizitionat fara a invoca un anume motiv.
Produsele care vor fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare ca in momentul primirii lor de catre dumneavoastra. In plus, cheltuielile cu returnarea oricarui produs de pe malvi.ro se vor face integral de catre dumneavoastra.
Dupa acceptarea produsului returnat, SC INDRAWORLD SRL se obliga sa ramburseze contravaloarea produsului in maxim 30 de zile din momentul returului produsului.